pirmdiena, 2011. gada 3. janvāris

Ak, šī garo matu rota.

 
Ja tu esi tās īpašniece, es tevi apsveicu! Tās pūles un matu kopšanas līdzekļu daudzums, kurus tev nākas tiem ziedot, ir ievērības un uzslavas cienīgi. Tomēr atzīšos, man tiešām reti, pat ļoti reti, gadās redzēt garus un labi koptus matus...

Es domāju tādus, kas nav aprauti, ir stingri, spīdīgi, nav pūkaini un „nekopta izskata”. Vārdu sakot ar visām, koptu matu īpašībām, apveltītus! Domāju, lai gari mati izskatītos kopti un veselīgi, būtiskākais tos ir pareizi kopt. Ceru tu tam piekritīsi! Jo, kāds gan skaistums var būt, lai arī garos, taču blāvos, nespodros, applēstos un krāsu zaudējušos matos. Lūdzu, neuztver to kā pārmetumu, es varu iedomāties kādas pūles tie no tevis prasa. Un 100% garantiju, ka kopšana dos vajadzīgos rezultātus, tev neviens nedod! Diemžēl arī īsi, kopti mati ir retums....

Tev noteikti nepietiek ar vienu šampūnu?! Domāju, šādu matu īpašniecēm to kopšana ir aktuāls temats, jo gari mati ir visvairāk pakļauti visu laika apstākļu iedarbībai. Tie cieš no saules, no vēja un protams, arī aukstuma. Viena no iespējām tos vizuāli paradīt dzīvus un spīdīgus ir matu krāsošana! Lai arī zinām, ka tā pati par sevi ir kaitīga! Tad ko īsti lai dara? Kā tos aizsargāt? Uz šiem un daudziem citiem jautājumiem, zinoši tev atbildēs tikai kāds zinošs speciālists.

Vienīgais, ko ieteiktu es – kop tos, ar visiem zināmajiem līdzekļiem! Šampūniem, balzāmiem, krēmiem, maskām, sprejiem un serumiem. Izmanto visu tev pieejamo „arsenālu” un, lepojies! Lepojies ar tiem, jo gari mati ir tik skaisti!....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru