pirmdiena, 2011. gada 3. janvāris

Vidējais matu garums.

Kādas iespējas tas dod? Domāju vairums no jums tūlīt atbildēs – visplašākās! Es varētu tam piekrist, bet tikai daļēji.

Ja tev ir gari mati, ko tu dari, ja steidzami ir kur jādodas, bet veidot matus un, tos mazgāt nav laika? Pareizi, tu tos saņem „astītē”! Ja tev ir pavisam īsi mati, gluži kā man un, ir tā pati situācija? Ko daru es? Nekavējoties izmazgāju! Tas prasa ne vairāk kā 3 minūtes un, kamēr ģērbjos, tie jau ir izkaltuši. Man atliek tikai ieziest kādu želeju, vai vasku un, esmu gatava „iziešanai”.

Taču ko darīt ar vidēja garuma matiem? Izmazgāt – nav laika. Astītē saņemt nesanāk – par īsu! Tādēļ, man šķiet, ar šādu matu garumu ķēpas ir visvairāk. Tomēr, ja ir laiks un iespējas, tad matu ieveidošanas un frizūru variāciju tiem ir visvairāk.....

Parasti jau tā ir, man vienmēr gribas tādus matus, kādi man nav doti un arī nebūs. Piemēram, man ir īsi un plāni, taču mans mūžīgais sapnis ir par gariem un bieziem matiem. Diemžēl tieši tas pats notiek ar matu „ataudzēšanas” procesu. Tev ir īsi vai pusgari un, kādā brīdī tu pēkšņi saproti – gribu garus. Un pacietīgi tos audzē.... tu cieties un dari to.... līdz kādam brīdim, kad tie jau gandrīz ir sasnieguši tavu sapņu garumu un, tu pēkšņi pieņem lēmumu tos nogriezt! Vai tas tev nav pazīstami? Tev vienkārši apnika, vai ne?

Es atceros savus skolas laikus, kad man bija gari un nedaudz lokkaini mati. Skaisti... Bet kā tu domā, par kādiem sapņoju es? Protams, par pusgariem! Es atceros, kā fantazēju par karē griezumu. Ak, kā man tas patika! Jā, tu uzminēji, pēc neilga laiciņa, es matus nogriezu....

Un tajā pašā dienā, kā tu domā, ko es sāku darīt? Uzminēji! Es sāku tos ataudzēt garus. Nē, ne tādēļ, ka man nepatika! Man pat ļoti patika, taču kaut kāds klikšķis „smadzenēs” man notika un, es sagribēju atkal garus.

Mistika. Domāju mēs vienmēr sapņojam un tiecamies uz tādiem matiem, kādu mums nav un, kādus daba arī nav devusi..
/keita/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru